3
deanieboi 3 points ago +3 / -0

ROTC isn't an option at my school, but I was thinking about going into PLC if I stayed in college.

104
deanieboi 104 points ago +104 / -0

Thank God for Project Veritas. How many lies would have never been uncovered if it wasn’t for them?

6
deanieboi 6 points ago +6 / -0

My favorite part about this is that Trump is such a peace president that the Dems have to campaign on a pro-war platform because orange man bad

1
deanieboi 1 point ago +1 / -0

Yeah, I'm taking care of it. I'm not a trouble maker, I don't want to make a fuss, but I am taking note of this ridiculousness.

2
deanieboi 2 points ago +2 / -0

Technically I'm here for free cuz of scholarships

(Actually I got $649 in extra spending money so they're paying me to be here lol)

75
deanieboi 75 points ago +75 / -0

They were already insane, Trump just exposed their insanity

36
deanieboi 36 points ago +36 / -0

These people are getting more and more desperate. I just wonder when it will end. At what point will these people realize how far over the edge they've gone?

11
deanieboi 11 points ago +11 / -0

Damnit that is one of the best prayers I have ever seen

3
deanieboi 3 points ago +3 / -0

Lol this is so dark. I love it

3
deanieboi 3 points ago +3 / -0

Lol this is great

1
deanieboi 1 point ago +1 / -0

One other thing I forgot to mention. I absolutely love how even when things are bad we can still laugh about it. I go onto forums like r/politicalhumor (gag) and I can tell they're just constantly angry. I'm glad I found the one spot where people can joke about politics without frothing at the mouth.

1
deanieboi 1 point ago +1 / -0

WV. The shutdown isn't as bad as other states like New York, but my college is taking things pretty far. I'm still grateful it's not as bad as in the inner city.

38
deanieboi 38 points ago +38 / -0

"I am going to beat Joe Biden."

That's the one accurate thing he said in this whole video

3
deanieboi 3 points ago +3 / -0

Anyone know where the original post is?

23
deanieboi 23 points ago +23 / -0

Damn, I never really learned that much about the Eisenhower presidency, it's just one of those that kinda get skipped over. But so much of what he said and warned about it coming true, it's really rather interesting

4
deanieboi 4 points ago +4 / -0

Better yet, he should've had more melanin

11
deanieboi 11 points ago +11 / -0

Same, it's so inhumanely cruel. Hopefully this will be a tipping point for people to finally realize the viciousness of some of these people. Though I wouldn't hold my breath

2
deanieboi 2 points ago +2 / -0

You're right, we're at like 90% retard right now

view more: Next ›