5
WinnieMcWinster [S] 5 points ago

Damn it's not even funny when you realize it's true. Not unbelievable.

2
WinnieMcWinster [S] 2 points ago

“She’s had a lot of time to reflect on mistakes she’s made, choices that led to problems. She’s at that age where she thinks about her past and wonders what her future will look like. It’s very uncertain.” Total B.S.

2
WinnieMcWinster [S] 2 points ago

Idk, I'm completely disgusted by this even though Avenatti is only charged with extortion, and there are far far worse crimes than that, the blatent lack of Justice is absolutely disgusting. This guy is a predator, even if if it's just preying on money that got him busted. Guaranteed it didn't stop there.

3
WinnieMcWinster [S] 3 points ago

They should be safer in prison than on the streets with us, but the truth is we respect the law, believe in Justice and don't rely on vigalanteism, but the rule of law. They can count on it. They count on us being good people and following the rules. We need to rebel against our courts. If we can't get control of our courts, then we should just assume that we're going to be pillaged and our children will be raped because they can.

2
WinnieMcWinster [S] 2 points ago

Grifters, all of them. It's infuriating without even getting into the pizzagate crap.

2
WinnieMcWinster [S] 2 points ago

Guessing that girl's going to be really pissed off at--insert political scapegoat here--for letting her marry that POS some day.

4
WinnieMcWinster [S] 4 points ago

Yeah it's kind of sad we expect to get stomped on and don't fight back for supposed freedom of religion rights that somehow apply to everybody else us except us. I mean is it just a case of waiting for one person to fight back? If you piss off a Muslim they're going to start stabbing people and blowing shit up, so is that what we're supposed to do? Nah, we just file decades worth of legal battles that never go anywhere.

2
WinnieMcWinster [S] 2 points ago

Right? Narcissists like CPL don't just off themselves. He's probably busy right now trying to get on the ballot for November.

3
WinnieMcWinster [S] 3 points ago

No shit, it was the same prison Epstein didn't hang himself in that let Avenatti out? That's crazy! We should be rioting and burning shit down. Wtf?

4
WinnieMcWinster [S] 4 points ago

He didn't. Democrats in the media suggested that idiots inject themselves with bleach and then blame Trump for their deaths.

5
WinnieMcWinster [S] 5 points ago

I'm going to stray off topic a little here; well we all know the rules are different for Muslims, but are they actually Muslims? "Mosque of Jesus, Son of Mary". I know they think Jesus was a prophet, and not a savior (the 1/2 white 1/2 black Mahdi they are still expecting if Obama wasn't him.) So is the mosque name taqiyya, do they actually believe in Jesus Christ as THE Messiah now, or have they essentially become Mormons in America adjusting their rules however they have to in order to keep raping young girls?

3
WinnieMcWinster [S] 3 points ago

I just sent my son in the USAF the same message you posted an hour ago, only you said it way shorter and tidier than I did(I'm a mom, what can I say?) This is it: "Here's a good one. Hey Normies, Don't Drink Bleach!!! David J Harris Jr (@DavidJHarrisJr) Tweeted: President @realDonaldTrump is getting slammed over his comments yesterday... and I was upset, then something hit me! https://t.co/R83FzULEyI https://twitter.com/DavidJHarrisJr/status/1253796159585386497?s=20 These libs are really pushing it saying Trump said to inject bleach. It's like the guy said: "their followers are so dumb", that they'll probably inject bleach since they don't trust them anymore, then they can blame Trump based on the lie they themselves created. So messed up. "

1
WinnieMcWinster [S] 1 point ago

Yeah I know the song, but why do they go through so much trouble when they could have eradicated us 100x over by now in the name of NWO, Climate Change, or Depopulation? If we're so horrible, why waste all this time and energy on disinformation and now DRONES to spy on us and ultimately make us slaves(we already are)? I think I have a simple answer, and that is because they're evil and don't just want us controlled or dead, they want us to to be evil too so they can send us to hell! They're harvesting souls...soul collecting.

2
WinnieMcWinster [S] 2 points ago

Shut them down, size the $$ and put the $ towards free anti commie brainwashing deprogramming for all the victims. Some might even need PTSD meds for the emotional abuse.

3
WinnieMcWinster [S] 3 points ago

If Mass Folecrosules Happen -NO Chinese INBESTOL shourd be arrowed to scoop up dears

4
WinnieMcWinster [S] 4 points ago

That would mean they would owe us an additional $1 trillion. We should demand that they send us their great Wall and also pay Mexicans to assemble it at the border.

view more: Next ›